Dostava

Dostava izdelkov

Ponudnik bo izdelke dostavil v dogovorjenem roku.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS( General Logistics Systems) , - (v nadaljevanju »dostavljavec«), vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Cenik dostave lahko T-Šport d.o.o. kadarkoli spremeni.

Dostavljavec vroči naročeno blago naslovniku osebno na naslovu, ki ga je kupec izbral kot kraj prevzema. Kupnino s stroški dostave kupec plača dostavljavcu.
 
Strošek dostave

Cena dostave za Slovenijo znaša 4,00 EUR z DDV za posamezno naročilo.
Pri nakupu v vrednosti 50,00 EUR ali več, pa stroške dostave (embalažo, pakiranje, transport, poštnino) krije ponudnik.(ne velja za paintball kroglice!, samo Slovenija!)

Poštnina gratis ne velja za paintball kroglice in tujino, poštnina se obračuna po veljavnem ceniku!

Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43 % od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.

Pomembno:
Rok dostave naročenega blaga je načeloma 2 – 3 delovne dni. V kolikor blaga ni na zalogi, ponudnik o tem obvesti kupca in se s kupcem dogovori o dobavnem roku.
Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.
V primerih, ko ponudnik pravočasno in v skladu s pogodbo odpremi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca dostave.
 
Če je bila dostava neuspešna, GLS Slovenia zagotavlja naslednje:
  • Če je prejemnik na dopustu, bo podjetje GLS Slovenia po predhodnem obvestilu prejemnika paket hranilo za največ deset delovnih dni in jo ponovno skušalo dostaviti prejemniku.
  • Če prejemnika na navedenem naslovu za dostavo ni mogoče najti, bo podjetje GLS Slovenia na istem naslovu pustilo obvestilo o prispelem paketu. Obvestilo bo vsebovalo številko paketa in telefonsko številko podjetja GLS Slovenia. Prejemnik se mora v roku štirih dneh s podjetjem GLS dogovoriti o novem datumu dostave
  • Prejemnik se mora v roku štirih dneh s podjetjem GLS dogovoriti o novem datumu dostave. Če tega ne stori, GLS Slovenia, poizkusi peti delovni dan ponovno dostaviti paket. V kolikor paketa ni možno ponovno vročiti se paket brez obvestila vrne pošiljatelju. Ponovni poizkus dostave se izvede le v primeru dostave fizičnim osebam (dostava B2C).
  • Če prejemnika ni mogoče najti na naslovu za dostavo in mu ni mogoče pustiti obvestila o prispelem paketu (na primer, če je stavba oziroma vhod za dostavo zaklenjen), potem bo GLS Slovenia paket ponovno skušal dostaviti naslednji delovni dan. Če je tudi drugi poiskus dostave neuspešen, bo GLS Slovenia brez obvestila vrnil paket pošiljatelju.
  • V primeru zavrnitve dostavljenega paketa bo GLS Slovenia paket vrnil pošiljatelju. Če prejemnik v primeru, ko prejme paket, ki ga mora plačati ob dostavi, ne bo mogel poravnati stroškov, se to razume kot zavrnitev dostavljenega paketa. V takšnih primerih bo GLS Slovenia v roku štirih delovnih dneh ponovno poskusil z dostavo v terminu, ki bo vnaprej dogovorjen s prejemnikom paketa.
  • Če prejemnik paketa ne prevzame v roku desetih minut od prihoda voznika GLS Slovenia, se to prav tako razume kot zavrnitev dostave.
  • V primeru napačnega naslova bo skušalo podjetje GLS Slovenia ugotoviti pravi naslov s pomočjo svoje baze podatkov. Če teh podatkov ne uspe najti, bo o tem obvestilo pošiljatelja in zahtevalo navodila za nadaljnje ravnanje.
  • Če naslovnik ne prevzame naročenega blaga v roku, določenem v obvestilu, se pošiljka vrne pošiljatelju.
Kupec oziroma naslovnik je dolžan ob prevzemu preveriti količino in kvaliteto blaga.




PRIJAVA NA E-NOVICE



Prijavite se na e-novice in bodite obveščeni o novostih, aktualnih ponudbah in ugodnostih.